tisdag 12 februari 2013

Sjuk på semstern

Att vara sjuk är ju ingen höjdare och sjuk på semestern är ju värre, vaknade på natten och var kallsvettig av feber :/ Javisst det kanske inte var det smartaste draget att surfa 6-7 timmar första dagen men som svältfödd surfande nordbo har man ju svårt att hejda sig :-P

Jag tog mig ändå upp och fick i mig mat, lite piller så jag hängde med Alex ut och försökte sitta lite bakom kameran, det var dock för kallt för mig ute så jag hamnade i bilen.

Bubbels var riktigt fint och även Hierro left bröt maffigt, Alex fick en fin session.
Senare åkte vi till Cotillo men som oftast är det bara stora close outs över hela viken.

Under torsdagen kände jag mig något bättre men hade fortfarande feber och efter att vi kört rundor i bilen fick Alex surfa Bristol (som ligger utanför hotellet) men gick ut när det var på väg mot low-tide och lyckades bräcka 2 fenpluggar så efter det åkte vi till Joyas som skulle fixa brädan på 1,5 dag, grymma gubbar som bygger handshapade brädor.


Bubbels Aframe 


El Hierro Left - Vilken skönhet! (Kolla sizen) 


Alex på Bubbels insida 

Alex hoppar av för dagen 



Cotillo, vackert men svårsurfat 

Inga kommentarer: