torsdag 29 december 2011

No shit!

Gillar när jag får samma fråga varje gång någon icke local kommer till Dogge, fan det ser helt kass ut vart kör vi?! Jonas aka Banana ringde mig vid 9 och sa att Dogge så sunk ut, eftersom jag kollat vinden och vridet visste jag utan att ha varit där att fallet inte var så.

Svängde in kort efter och riggade 4,0 vilket skulle visa sig vara heeelt perfekt! Kort efter anslöt fler seglare, första timman var riktigt bra(för mig) det var grymt riggat och vinkel var riktigt bra samtidigt som vågorna började pumpa på, hade fint flyt idag ffa var det hoppen som stämde.

Ställde ner ett par bakåt idag och 2-3 av dem var sådär ankeltorra och börjar få rätt bra höjd på dem, smackade även på en delayed framför Jonas som gav mig ett glädjeskriks approval.

Tog mig in lagom till att vinden backade av lite, tillfälligt :-) eftermiddagens gäng fick säkert lika fin segling, kul med lite fler ute nu, ut och kör det är INTE kallt!


Inga hundar på Dogshit?!


Laddda! Nu sikter vi högre för 2012


Börje dammar på han me



Love har börjat fatta att man kan segla på andra hållet också ;)

Rip and slash


Vi seglar iväg mot vågorna....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förkylningen stoppade mig idag. Såg fint ut. Bra laddat!

Magnus

Andreas Choulet sa...

Synd det var en go dag att avsluta året med :) krya på dig så startar vi 2012 mycket snart!