onsdag 12 november 2008

Quickfix på lunchen, Vilshärad 12/11

Var uppe tidigt och var ute med James, hade inte tänkt segla eftersom Dmi dragit ned prognosen, men väl ute tycket jag det rörde på sig bra, fick lite sug och satte mig i bilen och ringde Chriss, men han var helt lam och det fick bli jobbet.

Jag jobbade på bra och vid lunch slet jag mig snabbt ut till Vilshärad, kunde vara kul med omväxling av spot snart(!) det var avtagande vind men jag riggade ändå 4,7, kom ut och det var helt shit, knappt styrfart, va fan!

Men som en belöning kom vinden tillbaka efter 5 min, hade bra drag i 4,7 dock inte längst in då det var rätt side är vinden oftast lite svagare längst in, det blev inte så mycket uträttat men var löjligt nära på en clean bakåt och ställde en riktigt torr framåt, så helt skit var det inte.

What's next?

Inga kommentarer: