onsdag 11 juni 2008

Tidig morgon i Tenda 11/6

Hade planerat igar att kora en morgon session med boysen vid 8 sa upp och hoppa
vid 07,15 kan inte pasta att man kanske sig pigg precis :-P

Men det var fin fint med vind och sol och vi drog i alla tre, jag hade 4,7 och seglingen var inte lysande hade lite val bra tryck, sa jag drog upp och riggade ned till 4,1 och tog med headcamen ut.

Nu var det perfekt 4,1 och freestyle, dock gick inte seglingen sa bra men nagra bra forsok pa switch blev det och jag notte grubby utan storra framgang.

Det borjade svida i foten och de 8 timmarna pa vattnet igar gav svar med en blasa.
Ajaj, jag satt sen hela dagen pa kouremenos och softade innan jag provade men det sved som satan sa jag gav upp, far se imorgon om det blir en sista session.

Ela ela





Inga kommentarer: