tisdag 24 juni 2008

Ringenäs Morning Mush 24/6

Efter den magiska dagen igår var det lite småsegt att ladda om, men när klockan ringde 7 så steg jag upp, varför är man alltid i tid för surf och inte till jobb ;-)

Det såg minst ut mustigt ut och vinden drog i ordentligt även på morgonkvisten, jag tog min glada 4,1:a och spände ner bra, slängde på mig headcamen och drog ut.
Tungt, men fint! kroppen sliten och det var mycket vind utanför bryten, utan problem 3,7

Vågorna låg kvar fint sen natten/morgonen och låg på en 2-3 meter med bra mellanrum, fick mycket bra vågridning bitvis, flera vågor med +5 svängar, var dock trött som en gnu och kunde inte till fullo dra på smilbanden.

Lämnade av kameran och körde på en stund till men det dröjde inte länge innan man var slut som människa och gav mig inåt. Tog en dusch ute innan jag softade lite och körde in till jobbet för fika!

Fifan vilka fina dagar det varit!

Inga kommentarer: