lördag 14 juni 2008

Sista dagen i solen 12/6

Kunde inte sova ut på morgonen så jag gick upp lite tidigare och tog en yoghurt med honung och drog ned till Kouremenos.
Det var fin vind och Marco och Tobi var redan ute och körde.

Jag tejpade foten med compeed och tog 4,7 och stack ut, det kändes helt okej och det var platt och fint med bra vind, körde mest och kände på foten och drog av nån spock sisådär.

Nöjde mig efter en timma och satte mig på stranden för att fota de andra en stund, lite bra bilder, men de levererade inte så mycket.

Sen drog jag hem och hämtade Amme och vi tog en fika med Iva och tog det lungt innan vid kom ner igen, var bra vind för 4,7 så jag körde ett par timmar och koncentrerade mig på switch, körde mest puneta och cf puneta, får till skiftet ganska bra men behöver lite mer fart för att komma runt ordentligt, men det var lite kul när det händer lite för omväxlinghetens skull :-P

Sen softade vi 2 timmar innan vi packade ihop och började rulla hemåt.
Nöjda och glada efter två sköna veckor på Kreta, vi kommer nog tillbaka det är jag säker på!











Inga kommentarer: