onsdag 3 oktober 2012

SUPer

Jag kan medge att jag hade mina tvivel om Sup var lämpligt för Sverige, min känsla nu efter att ha haft ca 10 sessions är väl lite ändrad men det är något av en lyxleksak om man redan surfar någonting annat, med det sagt kan man ha fantastiskt kul med en Sup i rätt förhållanden.

Vilshärad är Halmstads bästa vågmaskin och levererar grymma förhållanden på minsta möjliga vind, är det en prognos på rak sydlig vind 8-11 behöver man inte plocka fram största vindsurfingkitet och kajka runt utan dra fram sin Sup och njuta av glassy vågor.

Har fått två fina dagar igår och måndag, även idag ser ut att kunna bli fint framåt e.m.
Är ni sugna på att prova hör av er, jag har 2 demo som gärna lånas ut.

Nu tar vi en ordentlig kall-sup!


Mag går upp efter en go supsession 

Inga kommentarer: