söndag 11 januari 2009

Gränsen är nästan nådd - Vilshärad 11/1

Brrr, idag vor nog en av de kallaste dagarna jag surfat någonsin, det till trots stog det 10-12 bilar på parkeringen när jag svängde in vid 14, crazy time! Bilens tempmätare stod på +1,5 och det var inte mycket mer i luften skall jag lova.

Det såg lite halv crap ut, men man såg lite set som rullade in längre ut, tog partykitet 4,7+85 det kan aldrig gå fel och det var perfekt även idag, bra drag när jag gick ut till en början, jag kände för LarsK som kört ned för dagen, men han kan blivit rätt nöjd för det var bitvis grymt fina vågor relativt vindstyrkan.

Jag höjdade upp till pointen för att fånga lite vågor till film men det gav ingen utdelning lite för smått för att det skulle bryta ordentligt, så jag begav mig ned en bit i vind, där var det mycket bättre vågor, fick ett par fina stora vågor innan vinden började slaka, sedan hände det under 15 min en helt underbar stund med lite sol, och grymma vågor med släta face, fick ett par stycken innan vinden var nere på ubåtsnivå, jag höll på och kämpa en stund innan jag var sist kvar upp.

Morgondagen ser ut att bjuda upp till dans, let's go!

1 kommentar:

Rille sa...

Jodå, jag är nöjd. No problemo. :)
Det var ju rätt fett sålänge det varade. Ses! /Rille (Lars_K)