tisdag 6 oktober 2009

Punta går av(!) 4/10

Nu när man sitter så här drygt 2 dagar efter, halv ledbruten och precis återhämtad efter årets, ja kanske mitt livs mäktigaste surfhelg så kan man bara le!

Med en prognos som visade på årets dag på Punta redan en vecka innan, skulle visa sig slå in som en barndomsdröm om vad som helst, vilka vågor, vilken vinkel, vilken dag!

Jag ringde in ligan som mötte upp och några avvek konstigt nog, visst det var bra segling på andra platser men det är något speciellt på punta, minns vid tillfälle vinka mot Steffe att sakta in och sedan bara skrika av glädje mot honom, då var bakfylla och sömnbrist ett minne blott.

Jag skulle kunna babbla på hela dagen om hur episkt det var, tar ett tag att smälta det här! Jag levererade mitt bästa på vattnet och Robert Almqvist fångade det så vackert på bilderna nedan, stort tack till honom för foto!

Underbart är livet!

Vågridnings sekvens



Slashy cutback!



Jodå, det var bra size på setvågorna...



Mushy våg med sylt stämning.

Inga kommentarer: