fredag 8 februari 2008

Dogge by night 6/2

Jag hade en kul idé om att filma lite i mörker, vinden skulle komma e.m och öka så jag drog hem från butiken och lämnade James(hunden) hemma.
Sen ner till Dogge, har seglat här ett par gånger innan i mörker, idag var det dock sämre ljus än vanligt men det gick bra ändå.

Börje kom ned och jag hoppade i plurret, det var bra tryck med 5,0 men mycket choppigt då det var för mycket västlig vind, kunde iaf köra och ladda lite, kul att se det på film sen, man känner sig lite små knäpp de som lastar sina båtar står nog och undrar vad det är för idiot.
Men det är ju så kul så det kan jag bjuda på ;-)

Se filmen Dogge by night!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra låtval till din mörka video!
Hur e det med dig nu för tiden?
Var några år sen sist! Fick nått konstigt mail från nl o loggade in för att gå ur de desperata singlarnas klubb. Jajaj, här skriver jag på din blogg, hoppas att du har det bra i alla fall.
Kram Jennie (Vivis kompis om du minns)