lördag 4 december 2010

Cold water joke? Vilshärad 4/12

Hahahihihoho skulle man kunna göra åt denna säsongen, skratta alltså ;-) och det var säkert nån som skrattade åt mig när jag hoppade ner i 2 gradigt vatten 0 i luften.

Var går gränsen för vintersurf? Jag kan efter idag konstatera att jag personligen inte nått den än! Frös inte en sekund vilket kändes aningen oväntat, vad som inte var oväntat var att jag var själv ute i viken.

Blev tyvärr blåst på vinden idag eftersom den avtog istället för ökade på eftermiddagen, men jag sydde ihop några sköna svängar, vinkeln blev bättre och bättre.

Grymt fina vågor var det hela tiden kontra vindstyrkan så det blev 2-3 guppa ut, rida in på slutet, det kändes gött in i själen!

Låt oss se vad vi kan få härnäst!
Stay stoked!

Är ni med??!!



Gå ner...



...och tillbaka

3 kommentarer:

Rille sa...

Fan det var gött jobbat Andreas! Kommer det mer vind ska jag joina, måste kolla vad Mutanten går för! /Rille

Andreas Choulet sa...

Gott Rille, du kan slå en pling nästa gång så kan jag ge rapport!
Alltid kul med sällskap :)

Basse sa...

Hell yeah, sicko!